SUBARU SAFE8 Kampanie przywoławcze / Akcje serwisowe Gwarancja Mobilności Gwarancja Mobilności w ramach Subaru Safe8 Przegląd przed zakupem Oryginalne części Subaru Przeglądy serwisowe - oleje Bezpieczny Kierowca Zespół rajdowy SPRT
Rama podsilnikowa
Zwinne prowadzenie i łagodne pokonywanie nierówności, jakie jest cechą charakterystyczną Outbacka wynika z zastosowania w przednim zawieszeniu ramy podsilnikowej. Natomiast w przypadku zderzenia czołowego, rama ta sprawia, że zespół napędowy przesuwa się pod kabinę, zwalniając przestrzeń w strefie zgniotu nadwozia.
2.0-LITROWY SUBARU BOXER DIESEL DOHC TURBO
Dwulitrowy turbodiesel SUBARU BOXER charakteryzuje się teraz jeszcze niższym zużyciem paliwa. Jest to bardzo atrakcyjna propozycja mocnego, ale też oszczędnego silnika dla samochodu osobowego. Zdumiewająco wysoki maksymalny moment obrotowy, 350-Nm, dostarczany jest przy jeszcze niższych obrotach, wynoszących 1 600 obr/min. Moment napędowy przekazywany w szerokim zakresie umożliwia płynne wyprzedzanie innych samochodów lub pokonywanie stromych podjazdów. Nowy silnik jest także bardziej ekologiczny, spełniając normę Euro 6b, a także cichszy i wytwarza mniej drgań, co ucieszy każdego pasażera samochodu. Ceramiczne świece żarowe zapewniają szybki rozruch w niskich temperaturach.
MAKSYMALNA MOC:
110 kW (150 KM) / 3 600 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
350 Nm / 1 600-2 800 obr/min
ZUŻYCIE PALIWA*2:
6,1 l/100 km (Lineartronic),
5,6 l/100 km(6MT)
EMISJA CO2*2:
159 g/km (Lineartronic),
145 g/km (6MT)2.5-LITROWY SUBARU BOXER DOHC
Benzynowy, 2,5-litrowy silnik już w poprzedniej generacji charakteryzował się wydajnością i spokojną pracą, jednak ulepszyliśmy go by stał się naprawdę mocny, a jednocześnie oszczędny. Charakterystyka jego działania została jeszcze bardziej udoskonalona, tak aby zwiększyć moment obrotowy w średnim i niskim zakresie obrotów, po to by kierowca dysponował większą mocą natychmiast po ruszeniu z miejsca. Można zauważyć, że jednostka lepiej reaguje podczas jazdy miejskiej i wykazuje lepsze osiągi w eksploatacji szosowej. Dzieje się tak dzięki znacznemu momentowi obrotowemu, wynoszącemu 235 Nm przy niższych obrotach - 4 000 obr/min. Silnik ten, wyposażony w bezstopniową skrzynię biegów Lineartronic, stał się bardziej ekonomiczny i pracuje czyściej, a więc chroni i portfel kierowcy i środowisko naturalne.
MAKSYMALNA MOC:
129 kW (175 KM) / 5 800 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
235 Nm / 4 000 obr/min
ZUŻYCIE PALIWA*2:
7,0 l/100 km (Lineartronic)
EMISJA CO2:
161 g/km*2 (Lineartronic)
Tryb inteligentny (Intelligent Mode)
Oferuje on łagodny przyrost mocy, jest więc idealny do podróżowania w mieście lub po drogach lokalnych, ale także gdy pokonujemy długie dystanse lub staramy się szczególnie oszczędzać paliwo. Umożliwia on także płynne sterowanie momentem napędowym, potrzebne podczas jazdy w deszczu lub na zaśnieżonej drodze.
Sześciobiegowa skrzynia biegów, z krótkim skokiem dźwigni dostępna jest w połączeniu z silnikiem wysokoprężnym. Dostarcza sportowej satysfakcji, użytkuje napęd AWD wyposażony w centralny mechanizm różnicowy, w którym znajduje się wiskotyczne sprzęgło zwiększające jego tarcie wewnętrzne. Jeżeli pojawia się różnica prędkości obrotowej kół przedniej i tylnej osi, system pomaga przenieść więcej momentu do kół dysponujących lepszą przyczepnością. Sportowe odczucie w Outbacku wzmocnione jest przez płynną i precyzyjną zmianę biegów, a sprzyjają mu też niewielkie rozmiary i masa manualnej skrzyni.
X-MODE*3 załączony
X-MODE daje Ci większą kontrolę. Po jego aktywacji, Outback tak steruje silnikiem, skrzynią biegów, napędem, hamulcami oraz innymi zespołami, aby samochód sprawnie pokonywał złe i śliskie drogi oraz nawet najbardziej strome wzniesienia. Po aktywowaniu X-MODE Hill Descent Control, podczas zjazdu ze wzniesienia, samochód automatycznie utrzymuje stałą, zadaną mu prędkość.
Ulepszona aerodynamika
Mimo, że nowy Outback z zewnątrz wygląda masywnie, jego linia uformowana jest w taki sposób, aby zapewnić optymalną aerodynamikę. A oprócz tego, bez problemu podoła on praktycznie każdym wyzwaniom, nawet gdy zjedziesz z utwardzonej drogi.
*2 Zużycie paliwa i emisja CO2: zgodnie z normą EC715/2007 - EC136/2014W.
*3 Dostępne w samochodach ze skrzynią Lineartronic.
*4 Dostępne w samochodach z silnikami benzynowymi.
*5 Zgodnie z oficjalnymi testami zużycia paliwa.
Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych. Każda zmiana wyposażenia i specyfikacji zostanie wyraźnie przedstawiona Państwu przed zawarciem umowy ze sprzedawcą.