TECHNIKA
  • STAŁY NAPĘD WSZYSTKICH KÓŁ
    SYMMETRICAL ALL-WHEEL DRIVE

    Pełna kontrola nad samochodem jest źródłem zaufania. Sprawność i stabilność Outbacka wynika z filozofii jego konstrukcji. Samochody Subaru obdarzone są wyjątkową pewnością prowadzenia, co wynika z dobrze zbalansowanej konstrukcji stałego napędu wszystkich kół S-AWD i z równie zbalansowanego działania silnika SUBARU BOXER. System ten nieustannie kieruje napęd samochodu do jego wszystkich kół, co zwiększa kontrolę nad autem niezależnie od nawierzchni i warunków drogowych. Ponieważ główne elementy układu napędowego ustawione są wzdłużnie, jest on idealnie zbalansowany w swych ruchach poprzecznych, co skutkuje dużą precyzją kierowania. Nisko położony środek ciężkości jest kolejnym czynnikiem, dzięki któremu Outback sprawnie reaguje na polecenia kierowcy. Szczególne zalety Symmetrical AWD sprawiają, że prowadzenie samochodu jest wyjątkowo dobre i pozwala skutecznie unikać drogowych niebezpieczeństw.

  • BEZSTOPNIOWA SKRZYNIA BIEGÓW LINEARTRONIC

    Bezstopniowa skrzynia biegów Lineartronic została zaprojektowana w ten sposób, by wykorzystać jak najlepiej potencjał silników SUBARU BOXER i napędu Symmetrical AWD. Utrzymując silnik w optymalnym zakresie obrotów, umożliwia by Outback wykazał się niskim zużyciem paliwa, wynoszącym 6,1 l/100 km (2.0D ze skrzynią Lineartronic). Sterowanie zmianą przełożeń sprawia, że jazda samochodem z silnikiem 2.0D lub 2.5i jest płynna, niekłopotliwa, a reakcje na sygnały kierowcy bardzo żywe. Wersja skrzyni Lineartronic stosowana wraz z silnikiem 2.0D przenosi wyższy moment obrotowy przy mniejszym hałasie mechanicznym, co powoduje, że jazda jest bardziej płynna i cichsza. Zmianę przełożeń wyposażono w zmienne, stopniowe sterowanie, które dopasowuje się zarówno do prędkości jazdy, jak i do obrotów wału silnika. Dzięki tej funkcji kierowca odczuwa zmiany biegów podczas przyspieszania, co tworzy dobre połączenie między nim i samochodem.

  • SILNIKI SUBARU BOXER

    Niewiele samochodów porusza się z taką pewnością jak Outback. Nie bądź więc zaskoczony, w jak szczególny sposób to osiągnęliśmy. Pozioma - przeciwsobna konfiguracja silników SUBARU BOXER powoduje, że sąsiadujące cylindry i tłoki ułożone są naprzeciwko siebie, czyli rozstawione o 180 stopni. Dzięki temu profil silnika jest niższy, bardziej płaski niż konkurencyjne konstrukcje, a zatem sama jednostka napędowa oraz cały samochód mają niżej położony środek ciężkości. To pomaga w wyważeniu auta, a ponadto przeciwsobne ruchy tłoków znoszą siły bezwładności w układzie korbowym, w naturalny sposób ograniczając drgania.

  • 2.0-LITROWY SUBARU BOXER DIESEL DOHC TURBO

    MAKSYMALNA MOC:
    110 kW (150 KM) / 3 600 obr/min
    MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
    350 Nm / 1 600-2 800 obr/min
    ZUŻYCIE PALIWA*:
    6,1 l/100 km* (Lineartronic), 5,6 l/100 km* (6MT)
    EMISJA CO2:
    159 g/km* (Lineartronic), 145 g/km* (6MT)

  • 2.5-LITROWY SUBARU BOXER DOHC

    MAKSYMALNA MOC:
    129 kW (175 KM) / 5 800 obr/min
    MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
    235 Nm / 4 000 obr/min
    ZUŻYCIE PALIWA*:
    7,0 l/100 km* (Lineartronic)
    EMISJA CO2:
    161 g/km* (Lineartronic)

  • Duża trwałość silnika

    Szczególną właściwością silników SUBARU BOXER jest znaczna sztywność samoczynne wewnętrzne wyważenie jego układu korbowego. W efekcie silnik wytwarza mniej drgań niż jednostki w układzie V oraz czterocylindrowe - rzędowe tej samej klasy, co wpływa na dłuższą trwałość.

  • Zwiększona stabilność

    Profil silnika typu bokser jest „płaski” i niższy niż w klasycznych układach. W rezultacie pojazd jest lepiej wyważony, bardziej stabilny i odporny na boczne przechyły.

  • X-MODE*1 załączony

    X-MODE daje Ci większą kontrolę. Po jego aktywacji, Outback tak steruje silnikiem, skrzynią biegów, napędem, hamulcami oraz innymi zespołami, aby samochód sprawnie pokonywał złe i śliskie drogi oraz nawet najbardziej strome wzniesienia. Po aktywowaniu X-MODE Hill Descent Control, podczas zjazdu ze wzniesienia, samochód automatycznie utrzymuje stałą, zadaną mu prędkość.

  • MANETKI ZMIANY BIEGÓW*1

    Manetki zmiany przełożeń zamontowane są na kole kierownicy. Umożliwiają wybór przełożenia w skrzyni Lineartronic, najbardziej odpowiadającego aktualnej sytuacji drogowej. W samochodach z silnikami benzynowymi można uruchomić sześciostopniowy tryb manualny, natomiast z silnikami Diesla - tryb siedmiostopniowy. Szybka zmiana biegów na życzenie tworzy wrażenie ostrzejszej jazdy sportowej.

  • SI-DRIVE*2

    Funkcja SUBARU Intelligent Drive (SI-DRIVE), opierając się na stylu jazdy kierowcy, może modyfikować szybkość odpowiedzi na naciśnięcie pedału gazu i zmianę przełożenia. W rezultacie prowadzący właściwie odczuwa przyrost mocy i reakcje samochodu, odczuwając satysfakcję praktycznie w każdej sytuacji drogowej.

  • Tryb sportowy (Sport Mode)

    Ten szybko reagujący tryb, z jego natychmiastowym przyspieszaniem, jest dobrze dostosowany do różnorodnych warunków jazdy. Tryb ten przyniesie satysfakcję z jazdy zarówno podczas szybkich przejazdów autostradowych, jak i na krętych drogach.

  • Tryb inteligentny (Intelligent Mode)

    Oferuje on łagodny przyrost mocy, jest więc idealny do podróżowania w mieście lub po drogach lokalnych, ale także gdy pokonujemy długie dystanse lub staramy się szczególnie oszczędzać paliwo. Umożliwia on także płynne sterowanie momentem napędowym, potrzebne podczas jazdy w deszczu lub na zaśnieżonej drodze.


* Zużycie paliwa i emisja CO2: zgodnie z normą EC715/2007-2015/45W.
*1
Dla samochodów ze skrzynią biegów Lineartronic.
*2 Dostępny w samochodach z silnikami benzynowymi.

Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych. Każda zmiana wyposażenia i specyfikacji zostanie wyraźnie przedstawiona Państwu przed zawarciem umowy ze sprzedawcą.