BEZPIECZEŃSTWO AKTYWNE

Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa (PAKIET „ADVANCED”): SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection)*1

Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa (PAKIET „ADVANCED”): SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection)*1

SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection) wykorzystuje czujniki

Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa (PAKIET „ADVANCED”): HBA (High Beam Assist)*1

Zaawansowany pakiet bezpieczeństwa (PAKIET „ADVANCED”): HBA (High Beam Assist)*1

Światła drogowe są koniecznością dla bezpiecznej jazdy w nocy.

Auto Vehicle Hold

Auto Vehicle Hold

Po całkowitym zatrzymaniu, funkcja Auto Vehicle Hold utrzymuje

System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (VDCS) i aktywne sterowanie momentem napędowym (Active Torque Vectoring)

System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (VDCS) i aktywne sterowanie momentem napędowym (Active Torque Vectoring)

Gdy samochód zbliża się do granicy stabilności, na przykład

Poprawiona widoczność

Poprawiona widoczność

Szkielet nadwozia został zmodyfikowany, tak aby poprawić

Zastrzeżenia

*1 Kierowca zobowiązany jest prowadzić zawsze bezpiecznie i z uwagą oraz przestrzegać przepisów ruchu drogowego. Podczas jazdy nie należy opierać się wyłącznie na działaniu pakietu „ADVANCED” z uwagi na możliwe ograniczenia funkcji rozpoznawania. Pełen opis działania pakietu „ADVANCED” i jego ograniczeń można znaleźć w instrukcji obsługi samochodu. Szczegółowe informacje można uzyskać również u Dealera Subaru

BEZPIECZEŃSTWO PASYWNE

Budowa nadwozia chroniąca kabinę

Budowa nadwozia chroniąca kabinę

Każde Subaru sięga ponad standardowe rozwiązania, gdy chodzi

Poduszki powietrzne*

Poduszki powietrzne*

Dla jeszcze lepszej ochrony podróżujących, w każdym Outbacku

Pierścieniowe ramy wzmacniające nadwozie

Pierścieniowe ramy wzmacniające nadwozie

Pierścieniowe ramy wzmacniające podnoszą wytrzymałość

Zagłówki w przednich fotelach

Zagłówki w przednich fotelach

Regulowane zagłówki umożliwiają dostosowanie ich położenia do indywidualnych potrzeb pasażerów.

Przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia

Przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia

Przednie pasy bezpieczeństwa mają regulację wysokości

Zastrzeżenia

* Poduszki powietrzne są skuteczne, gdy użytkownicy przypięci są pasami bezpieczeństwa.

EYESIGHT

WIODĄCA TECHNOLOGIA BEZPIECZEŃSTWA

W Subaru wierzymy w ideę kompletnego bezpieczeństwa (All-Around Safety). Dlatego stworzyliśmy EyeSight*1 , czyli nowoczesny system wspomagania kierowcy. Zachowuje się on jak cyfrowa “druga para oczu”, która obserwuje drogę, korzystając z dwóch kamer. Na podstawie obrazów z kamer, pozwalających precyzyjnie określić kształt, prędkość i odległość, system

potrafi rozpoznać nie tylko samochody, lecz również motocyklistów, rowerzystów i pieszych*2 . Kiedy wykryje potencjalne niebezpieczeństwo, ostrzeże kierowcę, a kiedy to konieczne zahamuje samochód, aby uniknąć kolizji. Tym samym EyeSight odciąża Cię i zwiększa Twoje poczucie bezpieczeństwa podczas prowadzenia Outbacka.

Adaptacyjny tempomat

Adaptacyjny tempomat

Adaptacyjny tempomat, funkcja systemu EyeSight*1, oprócz „tradycyjnej” funkcji zwykłego tempomatu, ma za

Asystent pasa ruchu

Asystent pasa ruchu

Funkcja asystenta pasa ruchu działa dwojako. Jeśli przy prędkości powyżej 50 km/h zaczniesz (nieumyślnie,

Informacja o ruszeniu poprzedzającego pojazdu

Informacja o ruszeniu poprzedzającego pojazdu

Jeżeli Twój Outback zatrzyma się za pojazdem poprzedzającym (np. na światłach), a następnie ten pojazd odjedzie, EyeSight powiadomi Cię przy pomocy sygnału dźwiękowego i informacji na wyświetlaczu, dając Ci znak, że możliwa jest kontynuacja jazdy.

Asystent utrzymania pasa ruchu

Asystent utrzymania pasa ruchu

Podczas podróży autostradami, drogami ekspresowymi, czy podobnymi trasami, funkcja asystenta utrzymania pasa

Przedkolizyjne hamowanie awaryjne<sup>*2</sup>

Przedkolizyjne hamowanie awaryjne*2

Funkcja przedkolizyjnego hamowania awaryjnego wykrywa zagrożenie kolizją z pojazdem lub inną przeszkodą przed

Antykolizyjne zarządzanie przepustnicą

Antykolizyjne zarządzanie przepustnicą

Jeśli samochód stoi przodem do przeszkody, a w wyniku pomyłki zamiast biegu wstecznego włączony jest „Drive”, oraz

Zastrzeżenia

*1 EyeSight jest systemem wspomagającym kierowcę i może w pewnych warunkach drogowych lub pogodowych nie zadziałać optymalnie. Kierowca zawsze jest zobowiązany prowadzić bezpiecznie i z uwagą oraz przestrzegać przepisów ruchu drogowego. EyeSight jest systemem wspomagającym kierowcę, ale nie zwalnia od odpowiedzialności za ewentualne wypadki. Sprawność działania EyeSight zależy od wielu czynników, takich jak odpowiednia obsługa samochodu, pogoda i warunki ruchu drogowego. Pełen opis działania systemu EyeSight i jego ograniczeń można znaleźć w instrukcji obsługi samochodu.
*2 Ponieważ EyeSight jest zdolny tylko do wykrywania obiektów znajdujących się co najmniej 1 metr nad powierzchnią ziemi, nie może wykryć obiektów o wysokości mniejszej niż metr. Ich wykrycie może być niemożliwe także z szeregu innych przyczyn, wynikających ze szczególnych warunków.
*3 Przedkolizyjne hamowanie awaryjne może nie zadziałać w każdej sytuacji. Zależnie od różnicy prędkości między obiektami, wysokości obiektu i innych warunków, nie każda sytuacja może być odpowiednia dla optymalnego działania EyeSight.
Obrazowe przedstawienie działania systemu EyeSight. Nie odzwierciedla rzeczywistego działania systemu ani zasięgu widzialności kamer.