Karta Stałego Klienta

        Tworząc program Karty Stałego Klienta, dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa Autryzowanego Serwisu dawała Państwu pełną satysfakcję. W ramach programu otrzymujecie Państwo naszą opiekę, oraz liczne korzyści i przywileje. Specjalna polityka cenowa obniża koszty eksploatacji samochodu, a obsługa samochodu w naszym serwisie daje gwarancje niezawodności jego eksploatacji, oraz podnosi wartość przy odsprzedaży.

        Regulamin Programu Kart Stałego Klienta
        Karta jest bezpłatna. Z uprawnień karty można korzystać wyłącznie po jej okazaniu. Prosimy pamiętać, że karta jest ważna tylko w oddziale firmy PHU ZDANOWICZ Sp. z o. o. Posiadaczowi danej karty przysługują wszystkie prawa wynikające z uprawnień jej przyporządkowanych.

        Zasady przyznawania Karty
        Kartę otrzymuje każda osoba, która zakupiła samochód nowy, bądź używany, lub korzysta na stałe z usług naszej firmy. Karta wydawana jest po dokonaniu personalizacji.

        W przypadku sprzedania samochodu, kolejny nabywca dziedziczy wszystkie przywileje dotyczące rabatów i upustów.

        Zasady korzystania z Kart
        Uprawnienia dla danej karty są przypisane zarówno do samochodu, którego nr nadwozia widnieje na karcie, oraz Klienta, którego imię i nazwisko również są wpisane na karcie. Karta jest ważna przez rok od momentu jej wydania. Warunkiem przedłużenia ważności Karty jest wykonanie raz w roku transakcji w serwisie/dziale części. Ważność Karty jest przedłużana na 12 miesięcy licząc od dnia wykonania ostatniej transakcji w serwisie/dziale części.

        Rabaty wynikające z posiadania Karty nie sumują się z innymi ofertami specjalnymi i promocyjnymi.

        Uprawnienia Karty Stałego Klienta

        • 10% na usługi serwisowe,
        • 5% na akcesoria samochodowe,
        • 5% na części eksploatacyjne.


        Uprawnienia dodatkowe:

        • roczny przegląd stanu lakieru i perforacji nadwozia za symboliczna złotówkę w ramach przeglądu okresowego,
        • możliwość uczestnictwa w programie lojalnościowym Autoryzowanego Serwisu,/li>
        • gwarancja przyjęcia w rozliczeniu samochodu przy zamianie na nowy w przypadku samochodów bezwypadkowych i serwisowanych zgodnie z instrukcją obsługi,
        • rabat przy zakupie następnego samochodu oraz bezpłatna wycena samochodu używanego,
        • dwa razy w roku promocyjny przegląd sezonowy w Autoryzowanej Stacji Obsługi PHU ZDANOWICZ Sp. z o. o.,
        • bezpłatne mycie samochodu z zewnątrz po przeglądzie okresowym w serwisie PHU ZDANOWICZ Sp. z o. o.,
        • preferencyjne warunki wynajmu samochodu zastępczego podczas napraw serwisowych i blacharsko-lakierniczych.

        Więcej informacji uzyskają Państwo pod nr. tel. (58) 552 06 23, e-mail: serwis_gdansk@subaru.pl, lub bezpośrednio podczas wizyty w naszym serwisie.