Już po raz dziesiąty ogłoszono wyniki największego w Polsce plebiscytu motoryzacyjnego „Auto Lider” organizowanego przez Wydawnictwo BAUER. W bieżącej edycji nasza obecność została zaznaczona w trzech kategoriach.
Model WRX STI stanął na trzecim stopniu podium w kategorii „Auto sportowe i kabriolet”. Dzięki stylizacji nawiązującej do uczuć i namiętności entuzjastów najwyższych osiągów, WRX STI od lat jest uznawany za ikonę sportów rajdowych, ale jak widać jest także doceniany przez kierowców cywilnych.
Pisząc o rajdach, należy dodać, że nasz zespół, LOTOS - Subaru Poland Rally Team, zajął trzecie miejsce w kolejnej kategorii plebiscytu, a mianowicie „Projekt marketingowy”. Jako pierwszy w Polsce profesjonalny program prowadzenia młodej załogi rajdowej, projekt zyskał uznanie uczestników plebiscytu, którzy głosując na L-SPRT, brali udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, wśród których znalazło się Subaru XV.
A skoro już o XV mowa, to nasze najnowsze dziecko otrzymało drugie miejsce w kategorii „Premiera motoryzacyjna”! Kategoria premier zawsze była określana jako najbardziej prestiżowa i wzbudzająca największe emocje, a w bieżącym plebiscycie osiągnęła także najwyższą frekwencję.
Drugie miejsce Subaru XV to kolejny punkt na liście sukcesów najnowszego reprezentanta Subaru. Znalazły się wśród nich między innymi wyróżnienie spośród grupy „Aut na każdą drogę” w plebiscycie Samochód Roku Playboya 2012, a także laur w kategorii Odkrycie Roku w Ogólnopolskim Badaniu Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2011” oraz tytuł „Najlepszy samochód roku 2011” zdobyty w głosowaniu na portalu www.wroclaw.gazeta.pl
Zarówno czynna, jak i bierna ochrona pasażerów Subaru XV stoi na wysokim poziomie, co potwierdza uzyskany wynik 5 gwiazdek w testach Euro NCAP. Niespotykanym do tej pory rezultatem jest 90% skuteczność ochrony dzieci, jaką legitymuje się XV. Nowy model Subaru jako jedyny samochód w swojej kategorii posiada system ISR, zapewniający najszybszą możliwą pomoc w razie wypadku.
Dysponuje również stałym napędem wszystkich kół Symmetrical AWD, będącym podstawą konstrukcji samochodów japońskiej marki.