Film "The CarParts" zdobywa srebro

        9 czerwca , 2011

        Film reklamowy Subaru pod tytułem "The CarParts" zdobył srebrny medal na festiwalu One Show, zorganizowanym przez One Club w Nowym Jorku między 9 a 13 maja 2011. Obok międzynarodowego festiwalu reklamy Cannes Lions oraz Clio Awards, One Show jest jednym z najbardziej prestiżowych festiwali branży reklamowej na świecie.
        Film zdobył nagrodę w kategorii "projektu reklamy nadawczej" ("Broadcast Design category"), kładącej szczególny nacisk na zmysł twórczy autorów. "The CarParts" został także nominowany do finału w kategorii animacji na Clio Awards 2011.
        Film "The CarParts" został stworzony, aby uzmysłowić widzowi, że marka Subaru obok najnowocześniejszej technologii produkcji aut najwyższej jakości, jest także źródłem rozrywki na najwyższym poziomie.

        Film dostępny jest na stronie www.subaru.pl w menu Multimedia | Filmy oraz na naszym kanale Facebook.