Fleet – dialog flotowy - „Mieszane uczucia”
Nr 1-2(3), styczeń / luty 2010
(Legacy 2.0D)
Bo Subaru to nie jest auto dla każdego, to auto dla specjalnej grupy kierowców. Takich, którzy wyznają filozofię pewna jazda w ciężkich warunkach ponad wszystko.
….wysoki moment obrotowy, dostępny od niskiego zakresu obrotów, sprawia, że auto dobrze radzi sobie zarówno w terenie jak i na drogach szybkiego ruchu.
Podczas niezbyt oszczędniej jazdy auto spala średnio 7,5l/100km, co biorąc pod uwagę gabaryty auta, napęd na cztery koła i co by nie mówić 150 KM, jest wynikiem wyśmienitym i łakomym kąskiem dla fleet managera.
Duże, pakowne kombi z napędem na dwie osie, ze spalaniem poniżej przeciętnej, marki znanej z niezawodności, oferowane za 120 tys. Może przyciągnąć zarówno managerów, chcących podkreślić na korporacyjnym parkingu indywidualność wśród służbowych passatów i modeno , jak i właścicieli mniejszych firm, którym jazda niszowym Subaru może zapewnić większą rozpoznawalność wśród kontrahentów.