Subaru sprawia satysfakcję klientom.

        30 listopada , 2009
        W przeprowadzonym dla automobilklubu niemieckiego ADAC badaniu „Praxitest 2009” Subaru uzyskało dwa doskonałe wyniki. Pierwsze miejsce w kategorii satysfakcji klienta z marki. Sukces ten ma miejsce już czwarty rok z rzędu. W pokonanym polu pozostały między innymi Lexus i Jaguar. Również w kategorii zadowolenia klientów z serwisu, Subaru znalazło się na pierwszym miejscu. W tej kategorii laury odbiera już po raz szósty.

        Badania prowadzone są przez centrum badań motoryzacyjnych (CAR - Centrum Automotive Research) Politechniki w Gelsenkirchen na zlecenie ADAC, największego automobilklubu w Europie. Podczas tegorocznej jego edycji 42700 właścicieli samochodów i czytelników magazynu „ADAC Motorwelt” oceniało w sumie 36 marek.

        To wybitne osiągnięcie jest efektem wysiłku kadry zarządzającej relacjami z klientem Subaru Deutschland oraz pracowników poszczególnych salonów i serwisów realizujących te kontakty.