Sztywność konstrukcji oraz płynna i cicha praca silnika SUBARU BOXER to dobre powody by pierwszy na świecie BOXER DIESEL był idealnym silnikiem dla napędu samochodu osobowego. Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa common-rail, ulepszony katalizator utleniający połączony z filtrem cząstek stałych (DPF), turbosprężarka ze zmiennym nachyleniem kierownic spalin, a wreszcie elektryczne wspomaganie układu kierowniczego to systemy, które wspierają redukcję zużycia paliwa i emisji CO2. Ceramiczne świece żarowe przyspieszają rozruch w zimowych warunkach. Silnik BOXER DIESEL spełniając wyśrubowaną normę czystości spalin Euro 5 dostarcza obecnie jeszcze większego momentu obrotowego niż poprzednia generacja silników - 350 Nm pojawia się teraz już przy obrotach wału korbowego rzędu 1 600 obr/min. Efektem jest swobodny przyrost osiągów przy każdej prędkości samochodu. Co więcej, zmodyfikowany silnik SUBARU BOXER DIESEL wraz z usprawnioną sześciobiegową manualną skrzynią biegów oferuje teraz zużycie paliwa o 7 proc. mniejsze w porównaniu do poprzedniej generacji.
MAKSYMALNA MOC:
110 kW (150 KM) / 3 600 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
350 Nm / 1 600 - 2 400 obr/min
ZUŻYCIE PALIWA*:
KOMBI 2.0D (skrzynia sześciobiegowa); 5,7 l/100 km
SEDAN 2.0D (skrzynia sześciobiegowa); 5,5 l/100 km
KOMBI 2.0D Sport (skrzynia sześciobiegowa); 5,9l/100km
SEDAN 2.0D Sport (skrzynia sześciobiegowa); 5,8l/100km
EMISJA CO2*:
KOMBI 2.0D (skrzynia sześciobiegowa); 149 g/km
SEDAN 2.0D (skrzynia sześciobiegowa); 145 g/km
KOMBI 2.0D Sport (skrzynia sześciobiegowa); 156 g/km
SEDAN 2.0D Sport (skrzynia sześciobiegowa); 153g/km