Dwulitrowy silnik benzynowy z dwoma wałkami rozrządu w każdej głowicy łączy moc i wydajność z wyrafinowaną płynnością oraz natychmiastową reakcją na dodanie gazu. Ulepszony aktywny system zmiany faz rozrządu (AVCS) oraz zoptymalizowany układ dolotowy odpowiedzialne są za dostarczenie znacznego momentu obrotowego przy niskich obrotach wału, co zapewnia odpowiednie przyspieszenie w każdych warunkach. Wysokie osiągi nie oznaczają dużego zużycia paliwa - wtryskiwacze zamontowane w głowicy czy lekkie tłoki i korbowody powodują, że silnik jest oszczędny i emituje mało szkodliwych spalin. No i oczywiście, dzięki układowi bokser, który redukuje drgania, dostępna moc i ekonomia nie kłócą się z wysoką kulturą pracy silnika, tak potrzebną podczas jazdy w mieście.
MAKSYMALNA MOC:
110 kW (150 KM) / 6000 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
196 Nm / 4200 obr/min
ZUŻYCIE PALIWA*2:
6,6 l/100 km (Lineartronic), 6,9 l/100 km(6MT)
EMISJA CO2*2:
153 g/km (Lineartronic),
160 g/km (6MT)