Sztywność oraz płynna i cicha praca silnika SUBARU BOXER to dobre powody by pierwszy na świecie BOXER DIESEL był idealnym silnikiem dla napędu samochodu osobowego. Wysokociśnieniowy wtrysk paliwa common-rail, ulepszony katalizator utleniający połączony z filtrem cząstek stałych (DPF), turbosprężarka ze zmienną geometrą kierownic spalin, a wreszcie elektryczne wspomaganie układu kierowniczego to systemy, które wspierają redukcję zużycia paliwa i emisji CO2. Ceramiczne świece żarowe przyspieszają rozruch w zimowych warunkach. Silnik BOXER DIESEL spełniając wyśrubowaną normę czystości spalin Euro 5 dostarcza obecnie jeszcze większego momentu obrotowego niż poprzednia generacja silników - 350 Nm, który pojawia się teraz już przy obrotach wału korbowego rzędu 1600 obr/min. Efektem jest swobodny przyrost osiągów przy każdej prędkości samochodu. Celem wyciszenia wnętrza kabiny zastosowano dodatkowo materiały wygłuszające, poprawiające komfort jazdy.
MAKSYMALNA MOC:
110 kW (150 KM) / 3600 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
350 Nm / 1600-2400 obr/min
ZUŻYCIE PALIWA:
2,0D (6MT); 5,9 l/100 km*1
2,0D (Lineartronic); 6,3 l/100 km*2
EMISJA CO2:
2,0D (6MT); 155 g/km*1
2,0D (Lineartronic); 166 g/km*2