...teamu SWRT nastąpił w sezonie 1995, który wniósł poważną zmianę do regulaminu. W celu ograniczenia mocy samochodów średnica zwężki została zmniejszona z 38 do 36mm. Silniki otrzymywały mniej powietrza, co drastycznie zmniejszyło osiągi bolidów turbodoładowanych. Producenci zaczęli wymyślać inne sposoby zwiększenia mocy w swoich jednostkach napędowych. Subaru zdecydowało się na przekonstruowanie silnika zmieniając wałki rozrządu i stopień sprężania. Nowy silnik okazał się nadzwyczaj wydajny i Carlos Sainz wygrał pierwszy rajd sezonu, Monte Carlo, w którym moc motoru odgrywa bardzo ważną rolę.
    Radość Subaru trwała krótko. W drugiej rundzie (Rajd Szwecji), silniki wybuchły we wszystkich trzech Imprezach wystawionych przez team. Subaru niezwłocznie przystąpiło do analizy problemu niepokojąc się o wyniki pozostałych rajdów. Jak się okazało, nie trzeba było długo czekać na rozwiązanie. Kłopot został zlikwidowany w ciągu miesiąca i Sainz zdołał wygrać po raz kolejny - tym razem w Portugalii.
    Impreza dominowała w WRC zwyciężając w Nowej Zelandii i Katalonii. W ojczystym rajdzie Carlosa, w Katalonii, spodziewano się, że McRae dojedzie za Sainzem. Jednak Colin zaatakował i wyszedł na prowadzenie. W końcowym efekcie (był to przecież rajd w Hiszpanii ) zwyciężył jednak Carlos Sainz. Piero Liatti jadący trzecim samochodem SWRT zajął trzecie miejsce, co dawało Subaru pięknego hattricka. W kończącym sezon Rajdzie Wielkiej Brytanii prowadzący Subaru Legacy Mistrz Anglii Richard Burns uplasował się na trzeciej pozycji za Sainzem i McRaem osiągając tym samym kolejne tego typu zwycięstwo. Colin McRae został pierwszym Mistrzem Świata pochodzącym z Wysp Brytyjskich,a Subaru wreszcie zdobyło tytuł Mistrza w kategorii producentów.


Rezultaty:
|
Punktacja kierowców |
MC |
S |
P |
F |
NZ |
AUS |
E |
GB |
Total |
1 |
Colin McRae |
0 |
0 |
12 |
8 |
20 |
15 |
15 |
20 |
90 |
2 |
Carlos Sainz |
20 |
0 |
20 |
10 |
|
0 |
20 |
15 |
85 |
3 |
Kenneth Eriksson |
|
20 |
|
|
8 |
20 |
|
0 |
48 |
4 |
Francois Delecour |
15 |
0 |
0 |
15 |
6 |
0 |
10 |
0 |
46 |
5 |
Tommi Makinen |
10 |
15 |
|
3 |
0 |
10 |
0 |
0 |
38 |
6 |
Bruno Thiry |
8 |
6 |
6 |
0 |
0 |
6 |
0 |
8 |
34 |
7 |
Andrea Aghini |
6 |
|
|
12 |
|
|
8 |
|
26 |
8 |
Piero Liatti |
3 |
|
|
6 |
|
|
12 |
|
21 |
9 |
Richard Burns |
|
|
4 |
|
0 |
|
|
12 |
16 |
10 |
Alister McRae |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
10 |
11 |
Rui Madeira |
0 |
|
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
4 |
7 |
12 |
Gustavo Trelles |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
6 |
12 |
Gwyndaf Evans |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
6 |
14 |
Jean Ragnotti |
4 |
|
|
0 |
|
|
|
|
4 |
14 |
Stig Blomqvist |
|
4 |
|
|
|
|
|
0 |
4 |
14 |
Patrick Bemardini |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
4 |
14 |
Possum Bourne |
|
|
|
|
4 |
0 |
|
|
4 |
14 |
Orior Gomez |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
4 |
14 |
Jorge Recalde |
|
|
1 |
0 |
2 |
1 |
0 |
0 |
4 |
20 |
Tomas Jansson |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
3 |
20 |
Alex Fiorio |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
3 |
20 |
Neil Allport |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
3 |
20 |
Ed Ordynski |
|
|
|
|
0 |
3 |
|
|
3 |
20 |
Andrea Naverra |
|
|
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
0 |
3 |
20 |
Jarmo Kytolehto |
|
0 |
|
|
|
|
|
3 |
3 |
|
Punktacja marek |
MC |
S |
P |
F |
NZ |
AUS |
E |
GB |
Total |
1 |
Subaru |
46 |
0 |
60 |
39 |
48 |
29 |
64 |
64 |
350 |
2 |
Mitsubishi |
36 |
64 |
32 |
36 |
31 |
56 |
33 |
19 |
307 |
3 |
Ford |
47 |
28 |
26 |
42 |
26 |
15 |
21 |
18 |
223 |
* |
Toyota |
25 |
46 |
50 |
42 |
54 |
43 |
0 |
|
260 |
|