TECHNOLOGIA
  • Nisko umieszczony środek ciężkości

    Projekt każdego elementu, od płasko ułożonego, przeciwsobnego silnika, poprzez rozmieszczenie foteli w kabinie aż po kształt linii dachu, miał na celu umieszczenie środka ciężkości możliwie jak najniżej (460mm*), aby jazda Subaru BRZ była jeszcze bardziej ekscytująca.

  • Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu typu Torsen*

    Porywająca precyzja w każdym szczególe – oto, co wyróżnia Subaru BRZ. Zaawansowany mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu zapewnia bardziej stabilną jazdę przy dużych prędkościach, potęgując uczucie wygody oraz kontroli nad samochodem na nierównym podłożu.

  • Układ napędowy samochodu sportowego

    Wał korbowy silnika SUBARU BOXER liniowo ułożony w stosunku do wału napędowego zapewnia doskonałą stabilność i dynamiczną jazdę. Dzięki napędowi na tylne koła, możliwe było przesunięcie silnika do tyłu, zapewniając precyzyjną kontrolę w zakrętach. Platforma ta, połączona została z nowo zaprojektowanym układem kierowniczym, który z zadziwiającą precyzją i szybkością odpowie na każdą Twoją decyzję podczas jazdy.

  • Silnik SUBARU BOXER

    Silnik SUBARU BOXER nowej generacji wiedzie SUBARU BRZ na wyżyny doskonałości i ekscytacji. Dwulitrowa jednostka napędowa jest tutaj bardziej zwarta, jeszcze niżej umieszczona w pojeździe (co skutkuje bardzo niskim środkiem ciężkości samochodu) i cofnięta w stronę kierowcy. To pierwszy silnik tego typu, wyróżniający się technologią podwójnego wtrysku paliwa, co podnosi jego wydajność oraz optymalizuje zużycie paliwa. Jedyna w swoim rodzaju konstrukcja, która dostarcza nowego rodzaju satysfakcji.
    MAKSYMALNA MOC:
    147 kW (200 KM) / 7000 obr/min
    MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY:
    205 Nm / 6400 – 6600 obr/min
    ZUŻYCIE PALIWA:
    7,8 l/100 km* (6MT), 7,1 l/100 km* (6AT)
    EMISJA CO2:
    180 g/km* (6MT), 164 g/km* (6AT)

  • Wyczynowe zawieszenie

    W pełni niezależne zawieszenie wydobywa całą zwinność i szybkość reakcji, jakie ma do zaoferowania Subaru BRZ. Układ przedniego zawieszenie z kolumną MacPhersona zwiększa sztywność i poczucie bezpośredniej kontroli, a jednocześnie wzmacnia stabilność samochodu, dzięki bardzo niskiemu umiejscowieniu silnika SUBARU BOXER. Zastosowane w tylnym zawieszeniu podwójne wahacze zwiększają przyczepność opon do podłoża i skutecznie pochłaniają wstrząsy podczas jazdy, nie wpływając jednocześnie na utratę kontroli nad pojazdem.


* Zużycie paliwa i emisja CO2: zgodnie z normą EC715/2007-2015/45/W.

Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych. Każda zmiana wyposażenia i specyfikacji zostanie wyraźnie przedstawiona Państwu przed zawarciem umowy ze sprzedawcą.